سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۷

اخبار

همصدایی و همراهی با مدیران ارشد وزارت و سازمان در کاهش هزینه ها

تداوم کامل ارائه خدمات بهداشتی درمانی به جمعیت تحت پوشش در کنار مصرف بهینه دارو و تجهیزات و کاهش هزینه های غیر ضروری از اولویت های مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری ، جلسه هماهنگی جهت اجرایی کردن دستور مقام عالی وزارت و مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان  مبنی بر  صرفه جویی و کاهش هزینه ها بدون هیچگونه تقلیل و تغییری در خدمات سلامت در دفتر رئیس این مرکز برگزار شد.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن اشاره به دستور جدید مقام عالی وزارت و نامه مدیرعامل سازمان مبنی بر کاهش هزینه های غیر ضرور ، اجرای این دستورات را یک وظیفه قطعی و لازم دانست و گفت: هر کدام از کارکنان به عنوان یک عضو از مجموعه وزارت نفت ، بایستی در راستای عمل به دستور مقامات ارشد وزارت ، تلاش نماید تا این خواست عمومی مدیران و جامعه محقق شود و هزینه های اضافی و غیر ضرور از بیت المال حذف گردد.

دکتر ناصر مظفری با یادآوری نمونه هایی از فرآیندها و اشکالات موجود در آنها اظهار داشت: اینها نمونه هایی هستند که با حذف آنها می توانیم به کاهش هزینه ها و صرفه جویی در بیت المال کمک کنیم بدون اینکه کوچکترین خللی در روند درمان بیماران ایجاد شود.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تاکید بر مصرف بهینه انرژی ، در مورد اهمیت صرفه جویی در مصرف آب و برق و لوازم مصرفی نکات مهمی را یادآوری کرد و با اشاره به تشکیل کمیته صرفه جویی انرژی در سطح وزارت نفت بر لزوم توجه بیشتر همکاران به صرفه جویی در تمامی زمینه های کاری تاکید نمود.

عبدالرضا شریفات با ذکر نمونه هایی از تلاش مدیریت برای کاهش هزینه های غیر ضروری گفت: در بحث مدیریت دارو به نحوی عمل کردیم که طبق نظر کارشناسان نظارت بر درمان سازمان کمترین داروی تلف شده را داشتیم و طوری برنامه ریزی کردیم تا در سایر هزینه ها هم مطابق با خواست مدیریت ارشد وزارت و سازمان عمل کنیم.

وی آموزش نیروها و بیماران را یک راه حل بسیار مهم برای کاهش هزینه ها ذکر کرد و اظهار داشت: با آموزش مداوم به کارکنان و بیماران ، اهمیت بهینه سازی هزینه ها و حذف هزینه های غیر ضروری را همگانی کنیم تا تک تک افراد با احساس مسئولیت بیشتر نسبت به بیت المال عمل کنند.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را برای اجرای دقیق دستورالعمل های مدیریت ارشد سازمان مبنی بر کاهش هزینه ها بیان کردند.

در پایان این جلسه مقرر گردید: کمیته ویژه ای برای پیگیری دستور مقام عالی وزارت و مدیرعامل سازمان تشکیل و روند انجام کار را مرتبا گزارش و پایش نماید

همچنین مقرر گردید روند درمان بیماران همچنان با قوت و قدرت تداوم داشته باشد و خللی در ارائه خدمات سلامت ایجاد نشود.

خبر

خبر

خبر

خبر
خبر
خبر

 

 

 

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۲۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید